Helgen!!

Ja så var helgen slut och jag har njutit av ledigheten och gjort en del nytta härhemma.
Så nu är poolen ihopplockad och vi har gjort lite höst på baksidan.
Inne har vi sålt barnvagnen så nu slipper vi ha 2 vagnar som står och trängs. Skönt!!
Ja sen har vi myst och busat en hel del och tagit lite promenader och så i solen och pratat med en massa grannar. :-)

Men nu börjar allvaret igen och imorgon har vi Rättskunskap hela dagen lång 08:30-17:00
Har pluggat lite idag till lektioner som vi ska ha senare i veckan, så slipper man alltför mkt plugg i veckan när man ändå går heldagar.
På Tisdag ska jag dessutom efter skolan följa med på en rundtur i Gävle med buss och sen ut och äta med klasskamraterna så då blir det en riktigt låååång dag.

Näe nu ska jag hoppa i säng här så jag orkar upp imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte säga exakt att jag vet modellen men Cangovagnarna känner jag till =) Kompisen Isac har en sån. Vad har ni nu då? En trehjuling va?

Postat av: katarina

oj en lång dag idag ser jag... Hoppas dagen gått bra iallaf :) och att du fortfarande tycker att det är lika roligt!

Kram kram

2008-08-25 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback