Great!!!

Så var första skoldagen avklarad och jag överlevde. ;-)
Men oj så ovan man är att sitta stilla och ont i rumpan får man av att sitta så mkt.
Men det verkar vara en jättebra utbildning som är välgjord och så. Så det känns kanon!! Och framtidsutsikterna känns superbra!!
Så jag är helnöjd att jag tog detta beslut.

Max har haft det bra hemma med pappa idag och han vart glad när jag kom hem, men han verkar liksom inte ha nån hum om att man varit borta så länge vilket känns skönt.

Så idag när jag kom hem har vi lekt lite och sen ätit middag och så kom svärmor/farmor förbi och nu håller Mattias på att lägga Max.
Sen ska vi mysa i soffan med lite, ja ingenting, näe för nu har vi börjat levt nyttigare igen. Trist men nödvändigt!! Men till helgen får vi lyxa till det med nå gott en dag.

Näe kanske man ska ta en dusch så man kan känna sig klar för natten. Imorgon börjar jag 8:30 och slutar kl 16. Så jag lär kliva upp vid 7 - 7:15 imorgon.

Tjing tjing från en skoltjej!!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Jag brukar ha med mig en liten kudde till lektionerna, då sitter man bekvämare :D

Många på IB gör det, mest för att det är mycket teori, enda gångerna man rör på sig är när man ska SÄTTA sig i biblioteket s

Kul att du trivs!

2008-08-18 @ 19:26:09
Postat av: Stina

Va kul att det gick bra i dag =) Ta din systers råd och ta med dig en kudde du,hehe.

Postat av: Kristin

Vad kul att det gick bra eller framförallt att det kändes bra. Kram

2008-08-18 @ 20:39:12
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Tess

så skönt att det gick bra! förstår att det känns ovant;)

2008-08-18 @ 20:52:03
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul att skoldagen gick bra, om än något "myrig i brallan" av allt sittande...hihi!!



Jamen såklart att vi måste få till en träff så småningom, vi får boka in nåt :)



Kramis!

2008-08-19 @ 00:10:11
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: therese

vad skoj att det gick bra första dagen hoppas du kommer trivas i skolbänken nu då själv tänker jag bara vara hema nu och vänta på en envis bebbe kram

2008-08-19 @ 08:24:51
Postat av: Linda

Bra att det gick bra =)



Kram

2008-08-19 @ 09:40:01
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ja ska du inte ha med dig en kudde då? ;-D

2008-08-20 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback