en del gjort

Idag var det min tur att kliva upp med Lilleman, har varit väldigt bortskämd med att slippa det nämligen och fått sova vidare till 9 efter att M och M klivit upp, men så var det min tur imorse.
Inte mer än rättvist. ;-)

Max vaknade ju massor igår kväll. Han vaknade 8 ggr på 3 timmar. Och han drömde nog mardrömmar för jisses så han gallskrek, vi lära tom ta upp han 2 ggr och trösta, det händer inte ofta numer. Sen låg han och snyfta i sömnen också. Tyckte så synd om han där vid 22 så då fick han lägga sig i våran säng. Jag var iaf på väg att lägga mig då och då somna han om gott. Tryggt!!
Han sov från 22 till 05:30 utan att vakna. Så skönt!! Sen somna han om igen till 06:30 och då var det morgon tyckte Max. Så vi klev upp vid 07.

Så idag har jag hunnit med mkt, jag har:
*Strykt gardiner
*Tvättat
*Vikt tvätt
*Fållat upp 7 par gardiner med fållband
*Varit och handlat
*Lagat mat
*Rensat ur bland kataloger
*Läst av vattenmätaren

Och så har jag ju såklart tagit hand om min son. ;-)
Och sen så är ju inte dagen slut än heller så än hinner jag med mer.

Ja imorgon så börjar jag ju skolan. Kl 10 ska jag vara där för upprop och sen börjar lektionerna på en gång. Så jag slutar kl 16 imorgon.
Ska bli spännande!!!
Syster min ska ju också börja så det är ju skoj att man känner nån redan. *ler*

Pojkarna mina ska vara själva imorgon nudå, kommer nog gå toppen!! Är nog mest för min del det kommer att kännas konstigt. Jag har nog inte varit ifrån Max en hel dag så här. Men det kommer gå bra! :-)

Näe nu ska ag kika lite på Tradera och sen slänga mig på soffan innan Max vakanr från sin eftermiddagslur.

Kommentarer
Postat av: Kristin

det var min morgon imorse här hemma också, man hinner mycket när man kliver upp 06 en söndagmorgon :) Hoppas det går bra imorgon i skolan. Kramkram

Postat av: Anna

Va spännande att böja skolan, lycka till!!



kramis!

2008-08-17 @ 16:45:18
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha jaa, jag får underhålla dig i skolan istället då så du inte sitter o saknar ihjäl dig efter grabbarna där hemma. Usch ja, veckan gick fort - hoppas man får en hyffsad bra mjukstart i skolan nu då gulp

2008-08-17 @ 17:45:50
Postat av: anki.

Oj, 7 par gardiner, de var inte dåligt, skulle ta mig & mitt tålamod typ en vecka =)

Hoppas det blir kul med skola nu då!!!

2008-08-17 @ 20:24:38
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Malin

Lycka till nu i morgon,, kommer sakna dig på jobbet,, men vi höres ju ändå och kan leka ;) Kram Malin

2008-08-17 @ 20:59:06
Postat av: Bondbrud

Lycka till imorgon!

2008-08-17 @ 21:34:09
Postat av: Jenny

Hoppas ni får roligt i skolan! :)



kram

2008-08-17 @ 23:24:34
URL: http://jennysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback