Vad är det för dag idag??

Jo det är ingen vanlig dag, för det är Tinas födelsedag. Hurra hurra hurra!!
Haha!!
Ja så var dagen här. Och vad bjuder vädret på?? Jo regn!!! Grrr!!!

Inatt har Max sovit sådär tycker jag. Han somna vid en 22 och sen vakna han 03 för mat, men sen efter det har han vaknat jätteofta. Först kl 05:15 och sen igen vid 07:45. Pust!!!
Men vi har ju haft det väldigt bra så man ska ju inte klaga, men när det blir sådär ofta då blir man rätt mör när man är van att få sova bra.
Kanske bara är en period han är i just nu. Han sover ju än dessutom så jag får väl skylla mig själv som klivit upp.

Älsklingen skrev precis på msn att han tänkt komma hem med nybakt bröd till mig, men det hade dykt upp annat på jobbet så han kunde inte komma ifrån. Men jättegulligt tänkt!! Sen lovade han att jag hade det innestående. :-)

Nu ska jag gå och göra lite nytta härhemma och baka en tårta när Lilleman vaknat.




Kommentarer
Postat av: Anna

Stort Grattis på din födelsedag, hipp, hipp, hurra!!!!
Hoppas du får en alldeles underbar dag :)
Mångra kramar från mej!

Postat av: thessan

grattis på födelsedagen hurra hurra hurra!!!!!

2008-04-02 @ 10:43:29
Postat av: Mattias

Så typiskt att det körde ihop sig men som du skrev så lovar jag att svänga förbi med nybakt bröd någon dag här framöver. Ha en skön dag där hemma nu! kram

2008-04-02 @ 11:07:18
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Linda

GRATTIS världens finaste storasyster!! Hoppas du får en bra dag trots det trista vädret, om du ändå kunde fått gårdagens väder :)
Söt tanke iallafall Mattias hade, inte helt fel med nybakt bröd *mums*
Vi får fira dig i
helgen istället! Kram kram!!

2008-04-02 @ 11:26:04
Postat av: Jenny

GRATTIS på födelsedagen! =)

2008-04-02 @ 13:17:10
Postat av: Tess

grattis!

2008-04-02 @ 13:20:08
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Linda

GRATTIS! Hoppas ni får sova bättre inatt!

2008-04-02 @ 15:53:34
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Heidi

Hej, och stort grattis på dagen hoppas du får en fullkomligt underbar dag =O) kram // H

2008-04-02 @ 17:59:41
Postat av: anki.

Nä men grattis på födelsedagen!! Hoppas det vart en toppenbra dag!!

2008-04-02 @ 22:37:04
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback