Strålande sol men ändå mörka moln

Ja igår var det verkligen finväder härhemma. Jag och Max tog en promenad till sjukhuset där föräldragruppen håller till. Idag handlade det om Relationer och det var intressant.
Max han var vaken hela tiden och pratade en hel del och speciellt med pojken breve och tjejjen med den fina klänningen. :-)
Sen tog vi oss en promenad hem och Max somna gott i vagnen och sov där i mer än 1 timme. Jag passade på att sitta ute i solen och njuta.

På eftermiddagen gick vi till Prix och handla lite så vi kunde baka kladdkaka med havregryn jag och Max. Sen kom mamma hit en stund och myste med Max. Det behövdes.

Det är en oviss tid vi lever i nu och jag hoppas och jag ber att det inte är så illa som dem tror. *gråter* Jag orkar inte berätta vad det är här men jag känner att jag måste få skriva av mig ändå. Mitt hjärta blöder!!
För att ingen ska tro att det är nånting som är tjall mellan mig och Mattias så kan jag avfärda det redan nu. Vi har det kanon bra och är så kära så. :-)
Men vi har en oviss tid framför oss och det kommer nog att bli många tårar för min del. Men jag hoppas hoppas hoppas att det slutar i glädjetårar. Näe nu ska jag inte skriva mer om detta.

Idag vet jag inte riktigt vad jag och Max ska hitta på. Har inte så mkt ork känner jag men ut ska vi väl iaf nu när solen äntligen är här. Så det blir väl nån promenad iaf.
Max har för den delen låtit sin mamma fått sovit ganska bra inatt, han kände kanske på sig att jag behövde det.
Han somna vid en 20:30 igår och vakna först vid 01:30 sen 05:30 och nu kl 08. Då klev vi upp, ja inte direkt utan vi låg en halvtimme och myste först.


Nu ska jag byta om på Max så han är klar och redo för dagen. Sen blir det duschen för mig.

Ha en toppen dag!!!

image347


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötis!

Hoppas det ordnar sig, det som är jobbigt!

Ha en bra dag i vårsolen!

Kram

Postat av: Stina

Hoppas att det ordnar sig gumman,du vet vart jag finns. *Krama*

2008-04-18 @ 13:32:02
Postat av: Bondbrud

Usch vad jobbigt det låter..
Hoppas att det slutar bra iaf!:-)
Skickar några styrkekramar till dig!!

2008-04-18 @ 13:37:19
Postat av: Tina

Tack för omtanken. Det värmer!!!

2008-04-18 @ 15:34:13
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Linda

Vi får stötta varandra, det blir ju tufft men det måste gå på bästa vis! Älskar dig systeryster, du vet vart jag finns!

2008-04-18 @ 19:52:59
Postat av: Sandra

Hoppas att allt ordnar sig till det bästa!

2008-04-18 @ 21:28:50
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Amirklara

Congratulations on a job well done. Thanks

2008-10-13 @ 08:42:16
URL: http://amirklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback