Nu är det kaos!!

Ja fy fabian alltså för allt detta. Hur mkt mer orkar man?? Hur mkt ska man ta?? Och varför ödslar denna person all denna energi på detta när den så väl behövs till det andra som ska kämpas emot??
Jag förstår mig inte på denna person. Hur kan man såra så mkt??
Jag vet inte längre vad jag ska göra. Hur jag får denna person att förstå och inse saker och ting. Jag känner mig så maktlös och ledsen. En stor klump i magen har jag dagarna i ända.
Jag orkar inte bråka mer, och för den delen så finns det en annan jätteviktig grej att lägga energin på. Men denna person är helt kör i vägg just nu och har gett upp pga en enda person. En person som inte är värd denna person. Usch så tragiskt!!! Och att få höra att denna person inte vill leva för min skull och andra personer som står henne nära det sårar!!!

Ja nu har jag fått skrivit av mig lite igen!! Orken räcker inte till.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud det verkar vara sjukt tungt nu? :( Väldigt tråkigt!!! :( Hoppas hoppas allt ordnar sig.. kram!!

Postat av: Maria

Hej! Fy, va hemskt allt verkar vara! Usch... Du får höra av dig om du vill ta en vagnprommis å tänka på nåt annat! Går det bra med gröten då förresten? Vi ska börja med Elvira ikväll - spännande! =) Kram i allt jobbigt!

2008-04-22 @ 13:42:52
Postat av: Heidi

Oj, tror jag anar vad d gäller.
men vill inte skriva något om d här.
Kramar om dej och du vet du kan ringa mej närhelst du vill.

2008-04-22 @ 14:33:01
URL: http://cutedoddi.blog.se
Postat av: Anna

Det låter som att du har det väldigt jobbigt... Finns här, ett telefonsamtal bort om det skulle vara så att du vill prata vännen. Sänder dig alla värmande kramar jag har :)

Puss å kram!

2008-04-22 @ 21:09:25
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Bondbrud

Men fy så jobbigt du verkar ha det nu...
Hoppas att det snabbt löser sig till det bästa!
Tänker på dig..
Mera styrkekramar!!

2008-04-22 @ 22:09:58
Postat av: therese

Hej vännen tänker på dig och finns här om du vill det är bara att ringa det vet du hoppas allt ordnar sig till det bästa kramar om....

2008-04-23 @ 08:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback