Mamma på vift

Ja idag tänkte jag rymma lite hemifrån. Jag ska nämligen på kryddparty hos Malin i Forsbacka ikväll.
Mat är framplockat ur frysen till Lilleman, så nu ska dem klara sig ett tag utan mig.
Det kommer nog gå galant!!

Idag har jag bara tagit det lugnt då jag inte är superpigg efter nattens uppvaknanden. Jag har iofs gjort egen katrinplommonpuré åt Max och fryst den i mina smarta kuber som förresten kom idag i brevlådan.

Sitter här med en nerkräkt tröja. Dum som jag var satt jag ju på mig det jag hade tänkt haft ikväll redan imorse. Det borde väl jag veta vid det här laget att det inte riktigt funkar så längre. Haha!!!

 Jag har en hemlis... hihi!!! Hoppas bara på lite tur nu... :-)

Näe nu ska jag gå och leta efter nått nytt som jag kan sätta på mig sen.
Bye bye!!!


Kommentarer
Postat av: bondbrud

Om man har en hemlis så håll det hemligt för mig.... Jag är så extremt nyfiken.;-)

2008-04-09 @ 16:40:56
Postat av: Linda

Ha de så skoj ikväll!

En hemlis? :-o Mäh, man kan ju inte ha hemlisar för mig! *s*

2008-04-09 @ 18:37:43
Postat av: Tess

ha det så trevligt ikväll!

Postat av: thessan

hmmm tina elakt att skriva så tycker jag inte så att man blir nyfiken heller hahahahha..hade du trevligt igår då??kram

2008-04-10 @ 08:58:14
URL: http://thessi66.blogg.se
Postat av: Mattias

jag får ju inte heller veta grrr! Du är väl inte med barn igen??? :)

2008-04-10 @ 10:43:12
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Linda igen

HAHAHAHAHA!!! Tack för dagens skratt Mattias!!

2008-04-10 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback