Här var det snuvigt

Ja iaf för Max del. Stackarn!!
Han har lite feber också, men inte så hög skönt nog. Han är som vanligt annars, kanske något lugnare och mer trött. Men det är ju förståeligt.

I helgen har vi tagit det lugnt mest.
Igår var vi ut till Rörberg och hälsa på i systers och Jerkers hus. Skoj!! Det där kommer bli kanonbra när det väl blir klart.
Vi passade även på att fira min andra lillasyster Nathalie som fyller hela 18 år idag. Grattis!!!! Liten blir stor!!!

Så vad händer i veckan då??
På tisdag ska jag till optikern och skaffa nya linser
På torsdag ska det vara föräldragrupp men vet inte om dem fått ny lokal till det än, så är det även vägning för Max del. Spännande å se vad han väger nu!

Sen har vi inte så mkt mer inplanerat. Ska träffa Sandra ev imorgon beror lite på hur Max mår.

Vill ha fint väder i veckan så vi kan grejja lite ute i trädgården, klippa ner buskar, kratta och sånt som behövs göras. Men är det för mkt begärt att be om sol i veckan tro???

Näe nu ska jag göra ett nytt försök att ta mig in på Traderas sida, som strejkar, sen blir det matning på schemat.

Vad ska ni göra för skoj i veckan tro???

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är så jobbigt när dom små är sjuk. Nova har också haft en sjukvecka men det är nästan bra nu, lite snuvig bara. God natt!!

Postat av: Bondbrud

För oss blir det nog en del öppna fsk.
Tisdag är det spelkväll, fredag 41-års kalas och söndag blir det spa!
Ska till Sandviken och hämta min bikini nån dag.
De skulle ringa när den var klar, tänkte att vi kanske kan träffas och fika om Max är piggare!?
Hoppas han kryar på sig snabbt lill gubben!

2008-04-06 @ 22:12:03
Postat av: Linda

Men plutten då!? Hoppas det ger med sig iallafall! Tack för besöket, väldigt spartanskt men i nån ände ska man väl börja det hela med ;)

I veckan? Oj oj... en hel del kan jag tänka mig att de blir. Och snart är det Fredag igen och då får man ingen sovmorgon hela helgen då heller *s*

2008-04-06 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback