Gårdagen

Ja igår kväll var jag ju på vattengympa och det var skönt!! Så det ska jag nog hålla i och gå 1 gång i veckan.
Grabbarna hade klarat sig galant utan mig härhemma, hade jag trott nå annat??

Men den lilla nackdelen är att Max inte alls är så sugen på att äta ur nappflaska nå mer. Han spottar nog ut lika mkt som han får i sig. Han som var så duktig för nån månad sen.
Dumt av oss kanske att hålla uppe så länge innan han fick flaskan igen. Men nu kan an ju iaf äta lite gröt som tur är om det skulle krisa.
Fast än får han inte sig en hel portion inte. Igår kväll åt han en fjärde dels smakportion, vilket är ganska många teskedar.
Men igår grina han inte illa lika mkt som förut och gapade när skeden kom emot han. Sötis!!!

Idag ska jag och Max åka till Barnens Hus i Gävle och köpa pyjamasar och kolla på bilbarnstolar. Sen ska vi även inhandla en present till Mattias brorsas tjejs flicka som fyller hela 6 år idag. Så idag blir det kalas i Årsunda efter att Mattias slutat.

Nu ska jag underhålla min kära son här som vakna för dagen strax före 8. :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt med vattengympa! Hoppas ni får en trevlig dag och att ni klarar låta bli godsakerna på kalaset ;)

2008-04-15 @ 10:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback