Ett stort tack!!!

Tack för all uppvaktning jag fått av allihop idag på ett eller annat sätt. *glad*

Det har varit en superbra dag!!! En av mina bästa födelsedagar faktiskt. :-)
Och jag fick massa paket idag, jag vart riktigt bortskämd.
Av prinsarna mina fick jag en digital hushållsvåg som jag önskat mig och så fick jag presentkort på B-young i Sandviken. Perfekt!!!
Av svärmor fick jag den sladdlösa dammsugaren jag önskat mig. Hurra!!!
Sen fick jag även en väska jag sett ut i affären igår och 2 par handskar. Tackar!!!!

Idag hade jag även besök av Jenny och Alva och med sig hade dem en fin tulpanbukett. Tack!!!

Ja det har vartit en riktigt bra dag och Max han har vart på sitt bästa humör. Han sov dessutom 2 hela timmar ute i vagnen efter lunch. Nice för han och för mig!!
Mattias kom dessutom hem på lunchen med Friterad kyckling och sötsur sås. Mums!!!

Näe nu ska jag gå och umgås med mina grabbar!!!

Tack än en gång!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilka braiga pressenter =O)
D är inte så dumt att fylla år =O).

2008-04-02 @ 20:17:26
Postat av: Linda

Vilka fina presenter! Härligt att din dag blev så bra och att du är nöjd :D

2008-04-02 @ 21:29:45
Postat av: Jerpa

Grattis grattis. Kom på den nu på jobbet o ville inte messa om du hade en signal som väckte lillgubben.

Så grattis!

Postat av: Linda

Va kul att din dag var så bra!! Fina presenter du fick, det var ju toppen! Hoppas idag blir lika bra... fast utan presenter =)

2008-04-03 @ 09:27:53
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Mattias

Det var dåligt med överraskningar i paketen denna gång men kul att du blev nöjd alla fall.

2008-04-03 @ 14:17:29
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: anki.

Ja men det låter väl som en jättebra idé!

2008-04-03 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback