Uppe före tuppen!!

Nu har jag i 2 nätter i rad vaknat kl 4:15 -4:30 och inte kunnat somna om. Inatt hade jag sällskap av min käre sambo som inte heller kunde somna om. Så vi låg och prata och kika på lite tv. Så idag sov jag ända till 9:30, men halvslumra till kl 10 då jag gick upp...
Igår natt var det värre då låg jag vaken ensam till ca 5:30 innan jag somna om, sen klev jag upp 7:45 då jag skulle skjutsa M till jobbet för jag lära ha bilen igår. Så igår var jag en trött tjej!!

Fick en tid till läkaren igår för att förlänga min sjukskrivning. Äntligen fick jag komma till MIN läkare den här gången. Hon är iaf vettig och gnatade ingenting om Försäkringskassan osv, och dessutom var hon mer nogrann att fylla i läkarintyget. Hon önskade mig lycka till med allt. För hon ska nämligen sluta i Gävle och börja i Storvik istället. Känns jätte trist!

Sen stanna jag till en snabbis hos Malin o Hugo och kollade hur dem bor i sitt nya hus i Forsbacka. Blir bra det där när allt blir klart som dem vill ha det. Härligt med lite mer utrymme om inte annat!!!
Skynda sen till Försäkringskassan innan dem stängde för dagen och lämna där in läkarintygen och fyllde i mer papper. Papper papper och papper= Försäkringskassan det!!!
Så nu är det bara att invänta och se om dem godkänner sjukskrivningen eller ej... Annars blir det till att överklaga och hålla på. Hoppas inte!!!

Läkaren sjukskrev mig iaf mig nu fram tills jag går på havandeskap så det känns skönt att slippa behöva åka fram och tillbaks till läkaren. Jag lär ju inte bli bättre i bäckenet tyvärr förrens Bebben tittat ut.

Sen igår var vi även och provkörde lite bilar på Peugeot. Nice!! Så nu är jakten i full gång efter en familjebil.. :-)
Tog en cykelrunda igår kväll med älsklingen som sprang breve och var så duktig så... Skönt att få röra på sig lite iaf.

Nu ska jag in i duschen här!!!


Kommentarer
Postat av: M

I framtiden när jag kommit ännu mer i form och du blivit lite större så får du åka med bilen bakom när jag joggar ;)

Postat av: Tina

M// Haha!! Ja det skulle va en rolig syn det av dess like..

2007-09-18 @ 20:31:36
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback