Till tippen...

Ja det har varit en tur dit idag.
Vi plocka lite i uteförrådet och fick ihop en del grejjer som behövde slängas. Passade även på att slänga alla sommarblommor som gjort sitt så nu känns det verkligen att hösten är på väg på riktigt.
Sen har vi bara slappat resten av dagen och myst i soffan.

Har lite ont idag så jag orkar inte så mkt mer idag,
Var lite sugen på bio ett tag men orkar inte det heller känner jag. Så det får bli en riktig myskväll istället.. :-)

Har kikat en del efter ett tyg att sy babysängkläder av. Och äntligen har jag hittat det. Jihooo!!! Så nu kommer bebben att få det fint i sin spjälsäng. Tyget är detsamma som jag köpte barngardinerna i.



Vill hitta nått fint tyg att sy sängkläder till vaggan också. Men en sak i taget...

Nu ska jag gå och lägga mig i ett härligt skumbad och bara slappna av och mjuka upp kroppen lite.
Hoppas alla som läser detta får en härlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback