Inte myche sömn i natt

Ja i natt har jag inte sovit många timmar i sträck. Vakna först vid tolv och var kissis. Bara att kliva upp det. Somna sen om och vakna flera ggr av att jag kände att jag började få sendrag i vaden. Lyckades somna om igen och sen vid 5 var det dax igen för kissning. Haha!!
Sen var det stört omöjligt att somna om. Älsklingen vaknade han också vid en halv sex så då låg vi och prata och kramades en massa innan det var dax att kliva upp vid 7 för han.
Jag sympati klev upp jag också då jag ändå inte kunde sova. Så strax efter 7 idag satt vi båda vid frukostbordet och åt gröt... *ler*

Jag som egentligen borde ha fått rejält med sömn i natt för inatt åker jag ,syrran och Jerker till Ullared för shopping!! Yes!!
Jag har ju velat dit länge nu och shoppa bebis-prylar, då det är såååå mkt billigare där med allt sånt.
Och vill ju inte åka alltför sent heller i graviditeten då jag inte vet hur jag kommer att må längre fram.
Det kommer att bli tufft nog ändå som det är nu att gå i affärer så länge. Men jag får ta många pauser och vila och ha bäckenbältet på mig.
Shoppinglistan är låååång.. :-)

Vi fick förresten tillbaks bilen igår och det var inget allvarligt fel tack o lov så summan vart inte så hög. Pust!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att det inte var nåt allvarligt fel på bilen! Ha så roligt imån å shoppa loss :)

Postat av: M

Ja jag unnar dig verkligen den där shoppingturen älskling ;) Du får helt fria händer *nästan* Lite synd om stackars jerker som får bära en massa när systrarna shoppar loss... :)

2007-09-06 @ 10:01:02
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh va jobbigt att du inte kunnat sova ordentligt! Du får ta en middagsvila hemma innan du åker, eller sussa lite hos oss!
M: Hörru, Jerker följer med på egen risk - inte ett dugg synd om honom! Ha ha!

2007-09-06 @ 11:12:28
Postat av: M

Linda/
Nä jag hörde av Tina att det fanns en teknikavdelning så det var ju skönt för honom :)

2007-09-06 @ 13:02:12
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Jonasyvonne

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-05-10 @ 07:58:14
URL: http://jonasyvonne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback