IDOL:en Tomas

Syrran ringde mig igår vid 11 och frågade om jag hade sett på IDOL i går(onsdags, när dem var i Borlänge).  Och det hade jag ju inte, men jag har spelat in det sa jag. Fick beskedet att jag skulle bli glad när jag såg på det för min barndomsvän och klasskamrat Tomas Andersson var nämligen med där.
Gick han vidare var min första fråga??? Det får du se... Kunde såklart inte vänta så länge utan tvingade systeryster att berätta där på telefonen. *ler*

Mamma som även var här och även hon känner ju Tomas sen liten, vi slängde oss direkt i soffan och kollade på IDOL. Och där var han i kön och prata med Carolina Gynning. Och sen hade dem gjort ett reportage om han, där man fick följa han i sitt arbete som saneringstekniker på GR.
När det vart hans tur att visa vad han kunde inför juryn så satt vi som klistrade och lyssnade. Fick gåshud då han är så duktig. Men det visste jag ju redan iofs. Hihi!!
Han fick en biljett utan tvekan från juryn och nu så får vi följa han vidare i IDOL.
Ska bli såååå kul. Hoppas han kommer långt!!!

GRATTIS TOMAS!!!!

Se och bedöm:

http://tv4.se/klipp/162845.html

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja han är så duktig! Ska bli kul o följa han! :D

2007-09-14 @ 11:44:01
Postat av: Malin

Hihi jag blev också glatt överraskad! En kompis till mig var ju tillsammans med honom ett tag så man vet ju vem han är :) superkul! Hoppas hoppas han går vidare bara!!! :)

Postat av: Tobias

Åh va roligt :D

2007-09-14 @ 14:40:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: M

Det är ju så att alla vi som har jobbat som "saneringstekniker" är väldigt talangfulla :)
Nädå men han var väldigt duktig så roligt för er som känner honom att följa fortsättningen.

2007-09-14 @ 14:52:27
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: anki.

Han var ju jätteduktig! Tyckte jag kände igen honom, kan de va så att man sett honom nån gång då...

2007-09-14 @ 17:15:00
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback