Slappt värre...

I natt har jag sovit sisådär. Vakna och var kissis flera ggr,men det är bara att kliva upp det.
Sen fick jag som världens mensvärk som vägrade släppa utan det satt i länge.  Ajajaj!!!
Livmodern som tränar inför dem riktiga värkarna. Puh!!
Men det släppte efter ett tag och jag kunde snällt få somna om igen.

Upp tidigt idag iaf, då jag ska iväg till Balkefors om ett tag. Men sen ska jag bara hem och vila och ligga på soffan ett tag. :-)

Helgen har varit ganska lugn. I fredags kväll åkte vi in till IKEA för att handla bokhylla till datarummet. Svärmor var också med, hon skulle inhandla julgrejjer att dekorera skyltfönstret i affären med.

I Lördags städade vi huset. M dammsög och jag torka golven. Så höll vi på lite i barnrummet och konstaterade att måla väggarna kommer inte att bli nå bra, så nu ska vi förmodligen tapetsera istället.
Gick sen till Fagge o Sara som köpt radhus lite längre ifrån oss, men ett precis likadant. Och dem höll på att totalrusta det och shit vad dem har att göra för ett tag framöver. Pust!!!

På kvällen kom Nisse o Susanne o vovven Sally hit. Det var landskamp i fotboll på tvn som killarna gärna vela se. Så vi kika allihopa och så åkte jag o Susanne och köpte lite mat i pausen.
Vi åt oss proppmätta och sen åkte godis och chips-skålarna fram. Vi kikade på lite tv och prata en massa. Sen var det dax för sängen för oss alla och Årsundabesöket åkte hem till sitt.

I Söndags var jag riktigt slö o slapp. Gjorde inte många knop innan det vid 15 var dax att åka till Årsunda där Mattias hjälpte sin brorsa med att flytta en megatungtv och ta in den nya dem köpt. Svärmor var också där så vi snabbfikade litegranna innan det var dax för oss att åka då M skulle ha samling inför matchen.
Jag släppte av M och åkte sen o handla lite mat. Sen slappade jag HELA kvällen igen. Skönt!!!

En riktig skön slapphelg!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart!

2007-10-15 @ 11:13:26
Postat av: Baraal

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback