Massor av magar..



Var ju på Föräldrautbildning i torsdags och det var skoj att träffa andra gravida par, men det var ingen av dem som skulle ha barn i december som oss utan dem flesta skulle ha i januari och början på februari. Det var lite trist...
Skönt att se andra med stora magar iaf.. hihi!!
Vi fick välja ut en bild som vi skulle berätta varför vi tagit och sedan presentera oss. Sånt tycker jag är lite småjobbigt, men det gick bra iaf.
Sen gick dem igenom hur det går till vid en förlossning. Dem visade med bilder och docka och bäcken. Var intressant att få höra hur det kan vara och så. Ska fortsätta mer om det nästa gång.
Bebben levde rövare i magen den sista timmen och trodde nästan den var på väg att ta sig ut där ett tag....Haha!!

Efter föräldrautbildningen så åkte jag, Therese och Stina in till Gävle för at där möta upp Sandra och Jenny. Vi skulle träffas och äta gotta och prata. Så vi hamnade på "Coffee Java". Mitt älsklings ställe!! Dem har sååå grymt god grillad focaccia med kyckling/fetaost där.. Mums!!! Vart en varm choklad till det. Mumma!!!
Vart en del prat om graviditet och så då 3 av oss är gravida... *ler*

I fredags så åkta jag o hämta upp mamma sen begav vi oss in till Köpis på shoppingtur. Mitt mål var att handla en del julklappar, men kom ju på att jag förrutom dem har en hel del i familjen som fyller år inom kort som jag lär hitta presenter åt också. Lillebror 21 okt, Linda 4 nov, Pappa 6 nov och Mattias 11 nov.
Jag hittade iaf present åt pappa och en del av Tims present. Åt älsklingen vet jag kanske vad jag ska köpa iaf. :-D
Men till syrran vet jag inte än och inte resten av lillebrors present heller. Så jag ska fundera lite till...

Skulle vara jätteskönt att ha julklapparna klar till senast slutet på november.
Nån med tips på vad man kan köpa till en Lillebror på 12 år???

Igår så var jag bara hemma. M åkte och spela match i Falun och jag fick sen besök av Syrrorna och Jerker. Trevligt!! Vart en ganska tidig kväller igår för oss. Trött!!

Idag så har jag bara lallat runt i myskläder. M påbörjade spacklingsarbetet i barnrummet och jag slog inte lite presenter o julklappar. Har nyss ätit mat och kikat på Mordkommissionen från i fredags. Fy så sorgligt det var!!! Tårarna rann och jag kura in mig i M och vela inte kolla nå mer.
M ska kika på fotboll med nån kompis härhemma strax och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på än. Orkar inte rikitgt göra så mkt faktiskt. Ett bad ska jag nog ta iaf. Mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback