Första snön!!

Idag vid lunchtid föll dem första snöflingorna här utanför vårat köksfönster. Mysigt men oj så kallt det var ute. Brrr!!!
Men mest blir det ju bara vått och slask ute nu på vägarna. Not nice!!!

Åkte upp på stan till kl 13 och gick och luncha med Susanne som vi ju bestämde tidigare i veckan.
Det var jättetrevligt som alltid och vi prata en massa och mumsa i oss en stoooor kycklingsallad. Fast inte allt fick plats i min mage. Hihi!!

Sen gick jag och hälsa på svärmor i affären innan jag åkte och tanka bilen och lite stressad hämtade upp M utanför jobbet. Sen bar det iväg till Föräldrautbildningens del nummer 2.
Idag prata dem lite mer om förlossningen och eventuella komplikationer som kan uppstå. Samt även smärtlindring. Känns skönt att ha lite mer "kött på benen" om det så att säga...
Pratade även om för tidig födsel och så.

Nu ska jag ta och göra mig lite korv med bröd här och krypa upp i soffan och mysa framför tvn under en filt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback