en lipsill

Idag klev jag upp med Mattias, kunde inte sova längre.
Har dem senaste dagarna mått sisådär inombords. Börjar känna mig stor och klumpig och det medför sig en del tankar och funderingar. Och en massa gravidhormoner flyger runt i min kropp och fjantar till mitt mående....
Klart att jag vet att man går upp i vikt när man är gravid, det hör ju liksom till. *ler*
Älskar min mage det lovar jag och jag älskar innehållet ännu mer.. :-D
Det får bli en kamp mot kilona när Bebben är ute. Man blir ju inte direkt smal på en gång.
Utan det blir nog till att kämpa en del. Hoppas bara mitt bäcken blir bra tills dess så jag kan motionera som jag vill.
Har en underbar sambo som stöttar mig och berättar hur underbart fin jag är som gravid. Blir så glad av att höra det och självklart så gråter man ännu mer då. Lipsill som man är....
Jag längtar så tills vi äntligen får möta vår lilla prins/prinsessa och bli en egen liten mini-familj.
Och det bästa av allt är att jag kommer att ha den bästa pappan i världen till Bebben.
Jag älskar er båda såååå mycket så orden inte räcker till!!!



Måste ju säga också att jag mått superbra hela graviditeten och mitt mående har varit över förväntan bra. Trodde alla hormoner skulle ställa till det ofta för min del, då dem gjorde det innan. Men tydligen mår jag bättre hormonellt som gravid.... Hur det kan vara. Så att jag mår så här nu det kan jag ta..... *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du... du är JÄTTEFIN som gravidis!! Det syns knappt att du lagt på dig de där kilona du gått upp - mer "gravidkilon" är något annat!

Dom kilon som blir kvar efter förlossningen klarar du galant o få bort med barnvagnspromenaderna :D

Kram!

2007-10-09 @ 12:19:23
Postat av: M

Ja min älskling du är ju så duktig nu under graviditeten och klagar aldrig nånsin fast jag ser hur ont du har i bäckenet och jag har då aldrig sett en sån snygg gravid mamma nånsin ska du veta.

Nåt kilo hit och dit spelar dessutom absolut ingen roll när man har det så bra som vi har det!!Sen får vi väl hjälpas åt att motionera lite i vår eftersom din sambo ju skaffat sig sympatigravidmage ;) Puss!

Postat av: Tina

Linda// Tack så mkt det värmer!!

M// Ja vi får hjälpa varandra i vår med bebiskilona vi lagt på oss. :-)
Är så glad att det är just dig jag bildar familj med. En bättre blivande make kan jag inte ha!!! Love!!

2007-10-09 @ 17:21:29
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: anki.

Tyckte mina hormoner skötte sig alldles utmärkt under graviditeten, jag var mkt snällare än i vanliga fall =)

Sen det där med kilona kommer inte va några problem för dig som är så smal i vanliga fall. De trillar av på en gång när vätska försvinner, när man ammar & promenixar!

2007-10-09 @ 19:52:02
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med Mattias om att du är en otroligt snygg gravid blivande mamma! Och jag sällskapar dig gärna på barnvagnspromenader sen =)

2007-10-09 @ 21:31:29
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Tina

Anki// Ja visst är det konstigt att man mår bättre som gravid.. man har ju hört att de flesta mår tvärtom humörmässigt och så..

Anna// Åhh tack så mkt för komplimangen!! Ja du får gärna följa med ut i snöyran och promenixa.. Hihi!!

2007-10-10 @ 10:05:33
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback