Det händer grejjer

Idag vakna jag kl 6 och var piggelin. Mattias gick upp och gjorde sig klar för jobbet och jag låg kvar och läste ett avsnitt om smärtlindring i boken "Att föda".
Klev upp strax före 7 och gjorde M sällskap. Skjutsade sen han till jobbet men vi stanna och slängde pappersinsamlingen först. Skönt att bli av med den!!

Idag är det dax för ett besök hos BM igen. Sen efter det ska jag åka till Gävle en sväng och klippa mig och hälsa på på jobbet tänkte jag.

Igår efter lunch fick jag värsta rycket härhemma och satt och sydde i timmar. Så nu har jag åstadkommit ett påslakan och örngott åt Bebbens spjälsäng i samma tyg som jag köpte gardiner i.
Bild kommer senare...
Tvättade även upp Bebbens sängkläder och täcken och kuddar. Så nu har jag iaf börjat med det. :-)
M grejjade med högtalarkablarna så nu är iaf dem klar...
Jag behöver kanske inte säga hur min rygg/bäcken mådde igår kväll va efter timmar vid symaskinen??
Vetekudden var iaf min bästa vän...

Idag har vi en hel del mer att göra. Vi ska ut på jakt efter tapeter till barnrummet bland annat.
Är det nån som vet nån som är bra på att tapetsera förresten????
Vi vill helst slippa göra det själva men måste vi så får vi väl försöka iaf då... *ler*

Nu ska jag ta mig en till kopp the här och upp och mäta väggarna i barnrummet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja, hade man kunnat tapetserat så.... :)

2007-10-24 @ 10:02:39
Postat av: Malin

Easy up tapeterna ska tydligen vara superenkla! :) Bara att klegga klister på väggen och sätta på tapeten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback