Veckan som är..

..bjuder på en del som vanligt.

Idag måndag har jag en hemma dag, vi ska väl förmodligen åka och köpa lister till barnrummet idag. Pappa skulle komma i veckan när han fick en lucka över och hjälpa oss att sätta dit dem. Snällt!!!

Imorgon tisdag är det dax för ett besök på BB kl 18-20. Än har dem inte ringt iaf och sagt att vi inte får komma pga vinterkräksjukan. För härjar den är det ju besöksförbud på sjukhuset. Men vi får hoppas den inte hinner slå till innan imorgon iaf...

onsdag kl 13 ska vi till Barnmorskan och kolla att magen växer som den ska och även skriva ett förlossningsbrev till personalen med lite av våra önskemål och förväntningar inför förlossningen.
Sen kl 14 ska jag på Karisma Spa och få rygg/nackmassage, handmassage och ansiktsbehandling. Lovely!!
Svärmor hade ju ett presentkort där som hon inte kunde utnyttja så då fick jag det istället. Hur snällt är inte det??
Sen mot kvällningen kommer Sandra och Patrik hit på lite glöggmys och Buzzspel. Lär ju passa på innnan dem åker till Thailand på fredag dem lyllosarna. :-)

Sen resten av veckan har jag inget inbokat i almanackan iaf. Ja om jag inte glömt skrivit upp då förstårs, vilket ju inte skulle vara helt omöjligt med detta minne som gravid.. Haha!!

Denna vecka ska även babyskyddet monteras i bilen förresten, efter att vi köpt lister.
Och så ska vi packa våran väska till förlossningen/BB.
Bebbens väska är i stort sett klar, är en filt som ska packas ner men den sover vi med i sängen just nu.




Kommentarer
Postat av: Heidi

ja vi får se hur jag gör med titten till dej då du verkar ju ha fullt upp ändå jag jobbar iofs hela veckan så en sväng efter jobbet to eller fredag då kan hända?

2007-11-19 @ 17:14:47
Postat av: Linda

Finns lite o göra ändå hemma iaf! Massagen lät ju inte helt fel!! :D Söt svärmor du har!

2007-11-20 @ 07:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback