Lite mer julklappar är avklarade

Idag på lunchen kom Mattias och hämta mig så åkte vi till trävaruhuset och köpte lister till rummet. Så nu har vi dem härhemma iaf. Skönt att ha det gjort. Det vart helt vanliga släta vita. Måste säga att det är ganska dyrt med lister ändå. Nu köpte ju vi iofs färdigmålade för att slippa krångla.
Skjutsade sen Mattias till jobbet och åkte iväg och handla lite på Willys och sen inhandla jag även 2 julklappar åt Pappsen.
Är riktigt trött nu, så jag ska lägga mig på soffan och kolla på lite tv och sova en stund innan jag ska hämta Mattias vid 17 och sen in till BB.


Kommentarer
Postat av: Anna

På torsdag vill nog Hjalle ha bilen när jag är ledig. Men kanske att jag skulle kunna komma förbi dig en sväng på fredag innan ja börjar 13.30?

Postat av: sara

visst är det skönt att vara ute i så god tid! Hoppas ni blir nöjda med BB-besöket!

2007-11-20 @ 21:46:03
URL: http://sarasally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback