Helgen är förbi...

...och en ny vecka är på G.

Vad har denna vecka att bjuda på då tro??

* BM-besök på onsdag
* Info på Försäkringskassan om föräldrapenningen på torsdag
* Pappas födelsedag på tisdag
* Mattias födelsedag på söndag
Farsdag på söndag
* Nytt golv i barnrummet
* Bullbak ( vaniljbullar, kanelbullar och lussebullar )

Ja det är säkert en massa mer som kommer att ske också såklart...

Helgen då??

I lördags så var jag iväg på fest hos Heidi som fyllde 29 år i fredags. Vi vart bjuden på tacogratäng. Vilket var riktigt mumsigt!!!!
Några av dem skulle ut på Heartbreak efteråt och laddade därhemma med att dricka ur bålskålen bla.. ;-)
Var en riktigt trevlig kväll och jag var väl inte hemma igen förrens efter 00:00 nångång.

M hade killfest i lördags så här var det fullt hus från kl 14 på dagen... Dem verka iaf haft det skoj och det är ju bra!!
Utgång på Heartbreak vart det för dem också.

Näe nu ska jag sätta lite fart härhemma strax med att börja tvätta lite så jag kan börja tvätta undan bebiskläderna snart... :-)

Kommentarer
Postat av: M

Heartbreak bra men hemma absolut bäst säger jag :)

Postat av: Victorjasmine

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-09-01 @ 08:38:47
URL: http://victorjasmine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback