Här sitter jag..

och min kära sambo håller på att dammsuger. Är så glad att jag har en sån kille som han som inte tvekar ett dugg till att dra fram dammsugaren. Jag kan nog räkna gångerna jag dammsugit på en hand sen i våras.
Dammsugning och mitt bäckenproblem har inte gått hand i hand kan ju säga utan det har triggat igång smärtan rejält varje gång och jag har fått kramp. Så det är verkligen jätteskönt att slippa den delen med dammsugning. Det finns ju en del annat inom området städning som man kan göra istället.
Bara tanken på att ställa sig o dammsuga nu höggravid den känns ju inte heller direkt lockande. Då är man ju död efter bara ett rum. Haha!!!

Igår kväll så var jag o M till Arlanda och hämta Syster o J. Dem hade missat deras tåg och det var det sista som gick till Avesta för kvällen. Så vi brummade iväg vid en 19 och var hemma igen vid ca 21:45, precis lagom så M inte missade fotbollsmatchen mellan Sverige-Spanien. Jag somnade i soffan efter en halvlek och vaknade när det var slut och såg att Sverige förlorat. Trist!!

Idag har vi bara varit inne än så länge och jag har grejjat med skötplatsen till Bebben på nedervåningen. Så nu kan man byta blöja där om man vill.. *ler*

Nu ska vi ta oss iväg till affären och handla lite kvällstidningar och sen laga lite tacogratäng. Mums!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi måste försöka oss på em träf snart! Jag är dock inne i veckan där jag jobbar som mest men kanske att vi lyckas pricka in nån tid =). Schema finns på min blogg. Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback