Lär snart ta och köpa nya byxor....

Ja det är det verkligen dax för snart för min del. Och inte kan jag göra nått åt min växande mage heller.
Nån som kan gissa vad det är för fel då??  *ler stort*

Ja nu har nog dem flesta klurat ut vad "felet" är... ;-)
En bebbe i magen.. Bingo!!

I december kommer bebben till världen om allt går som det ska och det får vi hoppas att det gör.
Lycklig som bara den är vi iaf både jag och min darling... :-)
Enda molnet är mitt illamående men det överlever jag också med hjälp av tabletter och en underbar kille som kommer in med frukost på sängen varje morgon.

Nu ska vi gå iväg här och köpa vårat radhus och få nycklarna så vi kan få börja flytta in... =))

Ha en underbar dag nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS GUMMAN TILL ALL LYCKA!!!!
Många pussar å kramar från mej!

Postat av: Linda

Härligt att ni äntligen går ut med det, är så glad för eran skull! Hoppas de gick bra på banken - och kånka inte för mycket nu!!! PUSS!

2007-05-24 @ 15:23:50
Postat av: anki.

Grattis grattis till bebisen, hoppas allt går bra!!

2007-05-24 @ 15:27:33
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: therese

Grattis till er båda vad kul som du längtat hoppas allt går bra grattis igen:)

2007-05-25 @ 08:50:54
URL: http://thessi66.blogg.se
Postat av: Mattias

Blivande pappan ska nog se till att det inte blir för mycket konkande för henne så du vet syster Linda ;)

2007-05-25 @ 13:53:02
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Linda

Mattias: låter betryggande att läsa! ;) Vet ju hur envis hon är så *skratt*

2007-05-25 @ 14:13:58
Postat av: Sanna

Du kommer att bli världens bästa mamma :)
Grattis!

2007-05-26 @ 20:04:40
URL: http://gwanii.blogg.se
Postat av: Stina

GRATTIS!! Vad glad jag blir för eran skull =) Lycka till. Puss

2007-05-27 @ 21:59:50
Postat av: Malin

Neeeej va roligt!!! GRATTIS i massor!!!! Sitter och studsar på stolen hihihi! :D

2007-05-28 @ 15:01:26
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Tina

Tackar för alla gulliga kommentarer!!! *glad*

2007-05-28 @ 15:43:09
Postat av: Emma

Men Tina, va underbart! Som du längtat oxå..... och vad avis jag blir!!! Hoppas allt g¨r bra
*peppar peppar* Massa kramar!

2007-05-28 @ 16:21:53
Postat av: Zandy

Grattis än en gång vännen...kommer att bli en jättesöt liten krabat det där *längtar*...radhuset var supernice, där gjorde ni en riktigt bra affär, ser som sagt fram emt en varm sommarkväll då vi kan ta en grillning å kanske en å annan öl, sorry, men du får allt hålla dig till nån lättare variant ;)...sköt om dig!!många många bamsekramar!!!

2007-05-28 @ 21:10:51
Postat av: Annika

Men jättegrattis å lycka till.. vilken tur att jag snoka lite så jag var tvungen att klura ut.. å alla ska ju ha bebisar
blir så avis.. :) men lycka till med ALLT det är du värd :) bamsekram

2007-06-11 @ 22:56:58
Postat av: Annika

Men jättegrattis å lycka till.. vilken tur att jag snoka lite så jag var tvungen att klura ut.. å alla ska ju ha bebisar
blir så avis.. :) men lycka till med ALLT det är du värd :) bamsekram

2007-06-11 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback