Hektiska dagar

Oj nu var det längesen igen jag skrev...

Men det händer så mycket här runtomkring i mitt liv just nu så jag har inte haft ork att blogga.
Och allt bara positivt förstårs så ingen får för sig nått annat... ;-)

Bilförsäljning
Igår satt jag ut annons på bilen min. Min älskade pärla och bara på några minuter så var hon tingad av en kille från Östersund. Tyvärr får jag inte mer än 14000 kr för henne men då ska hon ju besiktas senast i maj månad också och det finn sju inga garantier att hon går igenom prickfritt så därav priset.
Skönt att bli av med bilen före besiktningen iaf...
Men oj vad jag kommer att sakna min Röda Faran. Men tror iaf att jag säljer till rätt person. Han hade nämligen ett projekt på gång för henne. Omstyling.. :-) Då känns det genast bättre. Hihi!!!!




Flytten
Japp det är det även dax för denna vecka. På torsdag gör vi klart med banken och säljaren och får nycklarna. Skoj!!
Så på fredag går första stora flyttlasset.
Jag själv ska jobba kväller då jag så grabbarna får klara sig själva. Kommer nog kännas konstigt att komma hem till ett annat hem då på kvällen. Hihi!!!
Men oj så underbart det kommer att bli också... :-)

Ja det här är verkligen en hektisk vecka med många aktiviteter för oss båda.
Härhemma är vi inmurade av flyttkartonger. Hihi!!

Ja det är verkligen en underbar tid i mitt liv nu....



Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till nya hemmet!!!

2007-05-22 @ 10:57:12
Postat av: Malin

Åå spännande med flytt!! Vart var det? Radhus visst? :) Kul kul kul! :D

Postat av: Malin

Berätta detaljer :D Hur stort, färg, skick, kostade? :D vill veta allt ;) vi letar ju hus vi med :) svårt svårt :/

2007-05-23 @ 14:10:06
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Nathers

...och jag är så glad för din skull bebo =)

2007-05-23 @ 14:25:35
Postat av: Sanna

Ja vi funderade på det men kollade flygpriser etc och charter var förv¨ånansvärt billgit. Hade tänkt oss en hel del utflykter etc också. Sen är det ju så att efter 3 ggr i Sydafrika där man rest runt själv fixat flyg och boende etc skulle det vara SÅ skönt att "bara" åka på charter och ha allt färdigt :)
Men blir det Koh Lanta kan man ju åka även till Phi Phi Islands och flera ställen med :)

2007-05-23 @ 15:00:19
URL: http://gwanii.blogg.se
Postat av: Linda

Den lyckan är du värd systeryster! Puss o kram från lillstrumpan

2007-05-23 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback