En stor saknad

Annika jag saknar dig!!!
4 år sen idag jag stod tärna på ditt bröllop. 4 år sen du kämpa dig igenom din lyckligaste dag.
Brevet jag fick av dig efteråt betyder så mycket för mig. Jag gråter varje gång jag läser det. Gråter av lycka för att du fick chansen att vara så lycklig mitt i det jobbiga och jag gråter för att jag saknar dig så mycket och tycker allt är så orättvist.
Du var en kämpe på alla dess olika vis och jag beundrar din styrka.

Önskar du fick leva här och nu och fick dela all glädje jag känner just nu. Men det går inte. Det är omöjligt.
Men...Jag vet att du sitter däruppe på din molntapp och vakar över oss och att du är lycklig för min skull med allt som händer i mitt liv nu. Jag vet att du tittar lite extra på varje steg jag tar just nu och det känns skönt min vän. Jag känner mig trygg med det.

Annika Herou, älskad och saknad av många

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte hålla tillbaka tårarna när du skriver om din saknad av Annika... hon är en speciell ängel och vi är många som saknar henne.... Tror allt hon hoppar sina glädjeskutt för dig däruppe...

*kraaaaaaamar i massor*

2007-05-10 @ 12:38:05
Postat av: Heidi

Hej min söta lilla vän, förstår att du saknar henne enormt mycket men jag tror att hon är med dej i allt som händer just nu lite x-tra mycket ellerhur?
Vi här nere är även vi jätteglada för dej ska du veta.
Kramar/ H

2007-05-10 @ 18:59:02
Postat av: Nettan

Hej!!! Nu har jag läst dina bloggar ett tag och börjar mer och mer fundera om vi inte känner varandra..
Förstår att du saknar Annika.. En styrkande kram från mig/ Nettan

Postat av: Malin

Tack så mycket för gratulationen :D

2007-05-21 @ 11:36:34
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Cookielive

I really enjoyed my visit. A great site

2008-02-07 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback