Hemma fortfarande med ryggen

Fortfarande inge bra i ryggen efter 1 vecka hemma. Var meningen att jag skulle jobbat idag men igår kväll hade jag väldigt ont och likaså vart det imorse när jag klev upp. Urtrist!!!
Börjar bli ganska less på att vara sjuk och gå hemma så här.
Igår var jag ju på stan med Malin o Hugo. Då gick vi en del och det var det jag kände av sen på kvällen. Annars brukar ju promenader vara bra för ryggen... Hmm!!

Ringde sjukgymnasten idag igen så dem bör väl ringa idag eller imorgon till mig. Vill liksom komma dit så jag kan bli bra innan vi åker. Ringde även till HC för att få ett sjukintyg. Dem skulle höra av sig idag eller imorgon.
Och stackars jobbet fick jag strula med och ringa i sista sekund typ och säga att jag inte kommer idag eller imorgon till att börja med. Men vad gör man???

Det är sååå härligt väder ute idag. Solen skiner och det är riktigt vårlikt...
Åkte med Mattias upp på stan för att jag lära ha mer värktabletter från Apoteket sen gick jag in till hans mamma i affären och hälsa på lite. Fick med mig en ny bra plånbok att ha med på resan.. :-)
Sen tog jag mig en sakta promenad hemåt med ett stopp för att inhandla VeckoRevyn.
Det gick sådär att gå men jag måste ju försöka...


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( vad har hänt med rygen

Postat av: Malin

Hehe men hej du :P Jo det är sant det kan det ju vara :/ Får ta en snack med honom ;)

2007-03-13 @ 16:09:48
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback