Update...

Länge sen jag uppdatera här nu, men vi har inte fått internet hemma än så nu är jag på Mattias jobb och lånar dator. *ler*

Ja nu har vi flyttat in i vårat alldeles egna radhus.. Och vi stormtrivs!!! Det känns som att man har bott här jämt typ.. *ler*
Vi har grejjat och donat en massa både inne och ute dessa veckor vi bott där. Men mest är det nog Mattias som fixat en massa. Jag har vart så enormt trött så jag har mest sovit jag. *ler*
Men det blir bättre och bättre med tröttheten nu framöver står det i alla böcker så det är ju skönt, så kan man kanske vara lite normal igen...haha!!!
Illamåendet är nästan helt borta, jag klarar mig utan tabletter nu iaf.. Lovely!!!
Magen den växer och växer så en del nya kläder har fått inhandlas. *ler*

På ett vis känns det riktigt overkligt att jag faktiskt har en liten bebis i magen som är sisådär 8-10 cm lång nånting.
Men oj vad jag längtar efter denna lilla krabat... *mys*

Livet är underbart!!!!!



Kommentarer
Postat av: Nathers

Så glad för er skull :)

2007-06-13 @ 15:25:08
Postat av: Malin

Ååå va skoj att höra! Du måste börja uppdatera mer (på M:s jobb ;)) man vill ju läsa om er bebis-väntar-upplevelse :Dhihi

Postat av: Anna

Mmm jag förstår att du måste längta efter din lilla bäbis som bor där inne *ler*. Jag längtar faktiskt riktigt mycket efter en egen liten en nu också och det kommer väl inte avta när man har massa underbara bäbisar omkring sig =)
Puss i massor och jag är så glad för din/er skull *ler*

2007-06-13 @ 20:14:27
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Linda

Jaaa, jag längtar så att blir superduper-moster! Förstår att du längtar om än.. ÄNNU mer!! :D
Puss o klapp på magen!

2007-06-13 @ 21:26:25
Postat av: anki.

Tack tack!!!
Ja men jag måste ju hålla med dig...livet är underbart och lite där till. Förstår att du längtar & att det känns långt kvar men sen så vill man bara att tiden ska stå stilla för varje sekund är fantastisk!!
Ta hand om dig & magen!!

2007-06-13 @ 21:34:14
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Mattias

Oj många kommentarer redan fast du inte skrivit på ett halvår ;) Inte illa! Idag ska jag fixa vårt Internet så du kan blogga hur mycket du vill älskling! O för övrigt längtar ju jag oxå efter krabaten även om jag nog förstår det ännu mindre än dig :)

2007-06-14 @ 09:34:10
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

Oj vad roligt med så många kommentarer på så kort tid. :-)
Förstår att många är spända av förväntan att få följa vår väg i graviditeten och jag ska försöka att dela med mig så bra det går. :-)

2007-06-15 @ 10:58:47
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Yourminem

Hello admin, nice site you have!

2008-05-19 @ 11:36:06
URL: http://yourminem.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback