Nu har vi internet igen... :-)

Nu så har älsklingen kopplat in bredbandet och nu kan man surfa igen. *ler*
Ska försöka att bli lite bättre på att skriva av mig nu..

Magen växer och kläderna krymper. Hihi!!
Jag och Mattias har ju nu kommit i ordning i radhuset och flytten gick helt ok. Mattias hade en hel del kompisar som hjälpte till att bubba och bära nu när jag inte längre kan och bör göra det.
En tröttsam flytt har det varit. Har velat gjort så mycket men orken har inte funnits där. Sova sova!!!
Tänk att ett så litet liv kan göra en så trött redan... *ler*
Vi har vart och handlat en massa nya saker vi behöver till radhuset. Är ju en hel del mer rum att fylla upp.. Och en trädgård som behöver sitt...
Den soliga veckan som var då tillbringade vi tiden mest utomhus och grejjade. Så än är det en del kvar härinne som ska göras, men det får helt enkelt ta den tid det tar.

Barnrummet är det rum som är behov av rust och det ska vi ta itu med till hösten tänkte vi. Byta golv och tapetsera om.Ska bli skoj!!!! 

Idag ska jag iväg och jobba sista dagen för veckan. En kvällstur avslutar jag med trist nog...
Denna vecka har ju inte varit så lång arbetsmässigt då jag i måndags fick åka till HC pga ögat och vart remitterad till Ögonmottagningen igen. Har dimsyn på vänster öga och får ej använda linser på några veckor igen här. Helst såg dem att jag slutade helt eller iaf trappade ner användandet.... Bara att lyda då... Man vill ju inte bli blind inte...

Lycklig som bara den är jag iaf.... Älskar min M så oerhört mycket!!!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt å ha dig här igen =)

Postat av: Anna

Jajjemän, håller ögonen öppna ja om jag går på loppis =)

2007-06-16 @ 17:35:14
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Linda

Välkommen till internetvärlden igen då!! *fniss*
Nää, jag lät bli o sno en hund från utställningen. Fick bära runt lite på Quinn istället och träffa en jättegullig uppfödare!

2007-06-17 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback