Längre kläder tack...

Kvällsjobb idag igen men jobbar ju iaf med en rolig person så då går det genast mkt lättare och sen får jag ju sluta kl 20 också så då vart det ännu bättre. Hihi!!!

Ska först till tandläkaren idag. Hua!! Men det ska nog gå bra det å. Solen skiner ju. *ler*
Ska sen bege mig in till Köpis en snabbis och spana in rean, är ute efter en lite längre kofta och J hade köpt en sån på Ginatricot på rea iförrgår så ska kika på den tänkte jag.
Är ju i behov av tröjor och sånt som är lite längre så man slipper gå och slita och dra i kläderna man har. Måste va en rolig syn och se mig komma gåendes på gatorna och dra i kläderna... Det bjuder jag på.. ;-)

Sen om jag hinner med före jobbet så ska jag slinka in hos min frissa och klippa bort det slitna topparna.

I helgen har jag o M funderat fram och tillbaks om vi ska ta och åka iväg en sväng nånstans, men vi har inte riktigt bestämt oss. Är ju en del härhemma också som ska göras. Gräset ska klippas bla.
Kanske blir en dagstur bara istället till Uppsala eller så. Vi har ju ett par dar till på oss att fundera på så.. :-)

Nu ska jag ta och göra mig klar här för den nya dagen.
Ha en skön dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hittar något så du slipper slita i kläderna ;)

2007-06-28 @ 10:20:39
Postat av: Anna

Hoppas du hittar nån lite längre tröja så du kan gå omrking avslappnat utan att dra i kläderna!
Jobbar också kväll idag ja fast med en vikarie som jag tycker verkar lite smått trist så får se om jag har fel eller inte =)
Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback