Per kommer till stan

Japp så är det.... och inte vilken Per som helst utan Per Gessle.
Ikväll ska vi upp till Högbo och lyssna på hans konsert, men först är vi ett gäng som ska sitta härhemma och "värma upp".
Tänkte göra lite kyckling/pastasallad att bjuda på så det inte bara är alkohol som slinker ner för dem andra.. *ler stort*...
Kommer han att spela "När alla vännerna gått hem" då kommer det nog att bli svårt att hålla tårarna tillbaka för mig.. Den låten är så laddad för mig och så är jag dessutom gravid med alla tusen känslosvallar inom mig. *ler*

Hoppas på att vi får en stor sol nu ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Nathers

Mysigt! Hoppas att ni får en trevlig kväll! Och gråt en skvätt åt mig då också om låten poppar upp :D

2007-07-14 @ 12:56:58
Postat av: Linda

Hoppas ni haft uppehåll iallafall när ni var till Högbo!

2007-07-14 @ 22:36:00
Postat av: Alexanderanja

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback