Hemma igen

Så var vi hemma igen från en liten tripp till Malung.
Det är ju dansbandsveckan där just nu så det var en hel del liv och rörelse på stan. Varken jag eller Mattias är nå vidare fantaster av dansband så medans Svärmor satt i Grönlandsparken och lyssna så gick vi och käka lite mat istället.
Men lite musik hann vi uppleva iaf och de gjorde en egen version av "Allsång på Skansen".
På tisdags kvällen kom Mattias bror Patric och hans tjej Anna upp och med sig hade dem deras valp Prinsen.
Jag och Mattias erbjöd oss att va hundvakt så kunde dem andra tre åka ner på dans på kvällen/natten. Sagt och gjort.

Idag åkte vi från Malung vid en halv elva tiden, vi hade bestämt att vi skulle stanna på Kupolen på vägen hem.
Och det gjorde vi. Shoppade litegranna. Mattias hitta 2 skjortor och jag en t-shirt.
Vi hittade även en Sverige-body på rea till bebben som vi köpte två av. Svårt att veta vilken storlek bebben kommer att ha till nästa sommar. Så kosta den bara 29 kr/st så då slog vi till på två..  :-)

Det är skönt att va hemma igen, även om det var trevligt att va borta också. Men det var så trist väder bara....

Nu ska vi vara hemma cirka 1 vecka innan vi drar vidare på nästa äventyr. Stockholm.
Ska ringa barnmorskan imorgon och se om vi kan ändra på tiden på onsdag och kanske få måndag eller tisdag istället. Det skulle va bra om det gick för då får vi nån extra dag i Sthlm. :-)

På lördag ska vi på 40-årsfest i Årsunda. Det är Nisse som har fyllt och ställer till med fest. Blir förmodligen brännboll på dagen först. Jag får sitta breve och hejja på jag och knäppa massa kort.. :-)
Sen blir det mat och lite lekar antar jag och så party förstås.. Hihi!!

Nu ska jag kika viadre här på nätet.






Kommentarer
Postat av: Linda

Välkomna hem!
Fortfarande avis på Stockholm, hoppas de går att ändra BM-tiden iallafall :)

2007-07-18 @ 18:43:29
Postat av: Anna

Åh men va bra att ni är hemma igen, börjar sakna lite sällskap =). Kommer å hälsar på nån dag! Imån blir det tatuering men kanske på fredag?

Postat av: Tina

Linda// Tackar!! Det gick inte att ändra bm-tiden men det går ändå, vi åker direkt efter det istället..
Anna// Just ja du ska ju tatuera dig du. Hoppas allt går bra!! Imorgon ska vi på UL kl 11:30 men nångång efter det kanske??

2007-07-19 @ 10:30:54
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback