En klarblå himmel???

Semesterns första riktiga dag idag då.. solen skiner och himlen är klarblå. Precis som det ska va!!
Hmm.. näe riktigt så är det ju inte ute. Mulet och regnigt är väl orden som stämmer bäst....

Vakna kl 6 idag pigg och alert.. La mig iofs tidigt igår i sängen och låg och läste massa tidningar, så det är väl inte så konstigt egentligen att jag är vaken före tuppen idag. Klev iofs inte upp förrens efter 7:30.
Låg och försökte känna efter om jag kände bebben i magen, men den är visst envis och vill inte ge sig till känna än.. *ler*
Ställde mig på vågen imorse också och bara en viktuppgång på drygt 3 kg än så länge. Fast det känns som mer.. *ler*

Idag blir det nog en tur in till Köpis igen, ska lämna tillbaka ett Singstar-spel bla. Mattias bror hade köpt precis det vi hade köpt. Så ska vi kika efter lister att dölja kablar med. Och kika på cyklar antar jag.
Är lite småsugen på att åka in till Gävle idag på dagen. Är en del reor som jag vill kika på.. =)
Nån som är sugen på att följa med?? *ler*
Ska strax ta mig en dusch så jag blir människa här och sen lite frukost i magen..

Kommentarer
Postat av: anki.

ja sovpåsar är så söta!!! fast de kan vara irriterande om råkat man knytit en dubbelknut som man inte får upp när bebis absolut vill ha en ny blöja & man själv är yrvaken =)
åhh...första sparken var häftigt....fast jag kände inte det förrän en vecka efter ul. då visste jag hur det skulle kännas, kände på ul när hon puffade lite på den där grejen tanten tryckte med på min mage!

Postat av: Anna

Blev de nå shopping i gävle idag då ;). Hoppas du haft en skön semesterdag trots regnet!
Jajjemän, snart är det min tur att semestra lite å, bara 3 dar kvar nu...wiiee!

2007-07-09 @ 16:39:09
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Linda

Jaaaa, jag skulle gärna följt med dig om jag fanns lite närmare till!

2007-07-09 @ 21:18:47
Postat av: M

Nyfödda brukar väl väga runt 3-4 kilo så du kommer nog inte gå upp nåt mer älskling ;)
Första sparken kommer för övrigt komma nu när jag får semester för då kommer den lille se mig med fotboll på gräsmattan och vilja sparka boll med pappa *ler*

2007-07-10 @ 08:28:31
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

Anki// Ja sovpåsarna är ju så söta och praktiska, ja om man inte knytit dubbelknut som du skrev. hihi!!!
Det skulle ju va skönt om bebben ville ge sig till känna före UL så man får ett bevis före på att det verkligen är nått därinne. *ler*
Anna//Ingen shopping vart det. Ska in imorgon istället. :-)
Linda// Ja men snart så bor du ju härikring iaf. *ler*
M// Ja om det va så ändå att man bara gick upp barnets födelsevikt.. :-)
Näe några kilon till blir det allt. Pust!!
Ja jag bär väl på en sportgalning i magen. Precis som sin far. ;-) Jag kommer få det jobbigt med alla svettiga träningskläder och sportevangemang som ska ses. Hihi!!!

2007-07-10 @ 10:12:51
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback