4 dagar har gått...

Ja så var det redan den 4:e semesterdagen då. Det säger svisch!!
I tisdags så vart det inge Gävle och jag var bara hemma och grejja, på kvällen kom Sandra o Patric hit och grilla lite med oss. Mums!!!
Igår (onsdag) skulle jag vart in till Gävle och träffat Malin o Hugo men det vart inte så då dem vela ut och njuta av solen som kikade fram. Så jag tog bilen och åkte hem till mamma och umgicks lite.
Gick igenom barnkläder som hon sparat. Så det vart en kasse som fick följa med hem. Lånade även symaskinen för att jag ska sy nya markisinsynsskydd till altanen.

Igår kom ju även Mattias kompis Johan från Stockholm och dem spelade tennis på eftermiddagen och sen åt vi lite pizza ute på altanen. Persson kom också hit.
Sen spelade grabbarna Buzz "Sport" och jag satt mig och nåla lite, men tappa sugen efter bara en av fyra stycken. *ler*  Fick vara med och köra Buzz "allmänna frågor" och det gick ju överförväntan bra för min del iaf. *ler*
Nu är dem iväg och spelar tennis igen Mattias o Johan.

Idag ska jag åka in till Gävle iaf och denna gång med Anna. Hon jobbar sin sista dag idag innan semestern. Skönt för henne. :-) Då lär vi ju fira det med lite shopping. Hihi!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du firade in min semester med lite shopping =)
Vi ses!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback