1 kilo klubbor till Tina

Ja det vart marknad för mig i Ockelbo i helgen. Åkte dit i lördags med Susanne och det var mkt trevligt. Vart en hel del prat. *ler*
Shoppa lite gjorde jag ju också förstårs. Det vart 1 kilo klubbkross (tomteklubbor), tunnbröd, 2 servettpackar och en liten t-shirt där det står "Övningsgår". Kunde bara inte motstå den. *ler*
Vart en myskväll sen med lite chips och gotta.

Idag har vi vart till valbo och bytt ut tangentbord och muspaketet, shoppat en del på Owe Janssons och även IKEA.
Och så lite på Jysk på vägen hem. :-)
Tänk att det aldrig tar slut på grejjer man behöver till radhuset...

Nu snart så är det kväller för en trött Tina. Orken är inte densamma som gravid lär jag ju meddela alla. Fast om jag jämför med för några veckor sen så är den absolut mycket bättre nu. Då kändes det som att man kunde sova dygnet runt om man fick.
Tänk att vi redan går in i vecka 17 på tisdag. Shit vad tiden går fort!!!! Hur ska man hinna med å lära sig allt och fixa allt som ska fixas innan. Puh!!
Men det ska nog gå bra det å. :-)

Time for bed!!!!



Kommentarer
Postat av: M

Ja nu känns det väl som att Ove Jansson-affären ska få slippa oss ett halvår eller nåt *ler*
kram

Postat av: Nathers

Låter som en mysig helg! Jag ville också till Ockelbo, men glömde helt bort det. Sen blev det så fult väder när pappa påminde mig. Så vi struntade i det :)

2007-07-02 @ 12:38:42
Postat av: anki.

Måste väl vara dags för ul snart va??!! spännande!!

2007-07-02 @ 17:19:20
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Tina

M// Haha.. Ja en vecka eller två ska dem väl få slippa oss iaf.. ;-)
Nathers// Jasså du glömde helt bort marknaden du, kan trösta dig med att det var ungefär sam samma som förra året. Fast du kanske var ute efter nån t-shirt eller så??
Anki// Ja om 2 veckor ska vi på UL. Längtar!!!!

2007-07-03 @ 16:31:51
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Berntleah

Interesting. No more comment :)

2008-10-17 @ 10:17:34
URL: http://www.enequist.dk/berntleah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback