Borlänge-tripp

Så vad har hänt sen sist???

En till lön har man hunnit fått och ingen shopping förrutom nödvändigheter då eftersom allt överflöd ska läggas i resekassan.... :-)

I Lördags så firade jag och Mattias 6 månader som ett par.. Tiden har gått fort!!!
Jag är fortfarande lika lycklig om än inte lyckligare såklart... Det är med Mattias jag vill bilda familj och leva ihop med hela mitt liv. Det vet jag med stor säkerhet. =))
Jag inledde vår 6-månaders dag med att jobba. Väl hemma möttes jag av 3 stora fina röda rosor med ett kort till.
Vi myste hela kvällen med lite mat och godis och vin och lite annat... ;-)

Igår så var jag ledig och tog ett tidigt tåg in till Avesta där jag vart hämtad av syrran vid station.
Men innan jag ko fram så vart det nå tekniskt fel på tåget och vi kunde bara köra jätte sakta. Men efter ett X antal stopp så hade felet fixat till sig. Dock var vi en halvtimme sena.
Men fram kom jag iaf. Jag o syrran tog deras bil till Borlänge och Kupolen. Jag skulle hjälpa min syster att hitta kläder och skor. Och mycket riktigt så gjorde jag det. Syster yster vart mycket nöjd då det mesta dessutom hittades på rean så inte alltför dyrt vart det heller... *ler*

Idag ska jag jobba kväller. Börjar kl 13 idag. Har ingen lust alls att jobba men man måste väl..... Urk på burk!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår!!

2007-01-30 @ 10:32:07
Postat av: M

Vilken tur att vi vill samma saker då ;) Love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback