Lite inför resan att göra

Igår var det Alla Hjärtans-dag och kvällen tillbringades med min Älskling min såklart... *love*
Vi gjorde hemmagjord pizza och avnjöt en varsin semla som efterätt. Mums!!
Jag äter en semla per år som max och är nöjd med det. Så nu har jag ätit min kvot för i år. *ler*

Resan närmar sig med stormsteg och lite småpnaik börjar man ju få nu...Det är en del som ska ordnas innan.
* Boka platser på flyget
* Boka tågbiljetter tur o retur till Arlanda
* Fixa skjuts till o från Gävle
* Kopiera pass och viktiga handlingar
* Ta upp sommarkläderna och tvätta dem
* Packa framförallt.. hihi
* Göra förfrågningar på hotellrum och boka det som vi tycker känns nödvändigt i förväg
* Växla in småpengarna och sätta in sedlarna på kontot
Ja sen är det säkert en massa mer som jag inte kommer på nu...

Näe dax att klä på mig lite här nu innan M kommer hem på lunch.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja och glöm inte peela dig innan du åker! ;)

2007-02-15 @ 14:38:45
Postat av: Tina

Linda// Ja det måste jag ju komma ihåg att göra.. Tack för påminnelsen!!!

Postat av: M

inget stressande med att klä på dig för min skull ;) och Ok då du får väl börja din megapackning nu då! :)

2007-02-15 @ 15:49:58
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback