Grattis Svärmor!

Har inte varit på topp dem senaste dagarna tyvärr. Min stackars M får ta mycket han. Ett under att han fortfarande vill ha mig. *ler stort*
Jag måste nog som han säger snart att börja träna igen. Det gör att man mår bättre och känner sig gladare med allt man gör. Han har så rätt så min darling.
Men så ska man ta sig i kragen och göra det också....
Vill ju så gärna gå och träna boxersize men går inte dit själv. Nån som är sugen på att "slåss" lite på tisdag och torsdag kvällar???

Idag fyller svärmor 65 år. Grattis!!!!
Jag o Mattias har varit till Storvik och fikat idag hos svärmor med hans bror och hans tjej Anna med hennes söta lilltjej Felicia. Även Olivia var där en liten sväng innan hon skulle iväg på ridlektion.
Var mycket trevligt!!
Det är så underbart härligt med att ha barn omkring sig. Dem ser ju upp till en sååå mycket och man känner sig verkligen underbar i deras ögon. *ler*
Det första jag fick höra idag av Felicia var - Vilka fina jeans du har. :-)

Idag kom Malin o Hugo förbi på jobbet också.. Lillkillen har blivit sååå stor nu. =)) 6 månader nästa vecka. Helt otroligt!!!
Han skrattar och ler han åt allt.. *mys*


På lördag så ska vi ju hem till Mattias bror med familj ute i Årsunda. Då är det ju Olivias tur att hålla kalas.
Så då blir det väl ännu mera tårta och onyttigheter förstår jag...
Men det ska iaf bli jätteskoj att åka dit och kika hur dem bor.

Nu är M och grattar Roffe som också fyller år idag. Grattis!!

Och jag ska ta och kika runt lite till här men sen ska jag nog lägga mig tidigt.
Har sovit dåligt nu två nätter och upp och jobbat tidigt två dagar. Men nu är det bara imorgon kvar sen så har jag helgledigt i 2 dagar!! Lyx!!

So long!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback