En egen beundrarinna

Ja så var helgen förbi med allt firande.
Var iaf en kanonhelg.
fredagen myste jag o Mattias med en  film. Blood Diamond.
En jättebra film som rekommenderas starkt av oss båda...


I Lördags var vi ju bjudna på kalas ute i årsunda hos Olivia som fyllde 12 år.
Jag o Mattias hade köpt "Guitar Hero" till Psp2  till henne. Och den som var duktigast var såklart födelsedagsbarnet. =))

Vart även bjudna på tacos av hans bror o Anna. Jättegott!!
Och ett jättefint hus verkligen med ett underbart stort kök.
Hade en liten beundrarinna vid min sida hela kvällen.. Sötis!!
Vi ritade lite teckningar hon o jag och så berätta hon hur det gick till när man gifte sig... Och det är så kul att höra hur barn uppfattar saker o ting.. *ler*

Sen utmande vi varandra i Singstar innan Melodifestivalen skulle till att börja. Jag sjöng inför andra folk första gången som nykter. Lite otäckt men jag överlevde.. Hihi!!!
När det var dax för Melodifestivalen så kröp vi upp i dem sköna sofforna allihopa och jag hade Felicia tätt vid min sida med snuttefilten i högsta hugg!!
Var iaf en jätte trevlig helg och vi åkte hem trötta i huvve efter allt intensivt det blir med barn omkring sig... *ler*

I måndags så betalade vi resterande belopp på resan. Så nu snart!!! Jihooo!!!
Och dagen till ära var jag och tog en spruta mot Hepatit A.
Var lite smårädd för sprutan då jag inte gillar dem så värst mycket. Ja ta på andra kan jag göra hur lätt som helst... Hihi!!
En sköterska höll mig i handen och nöp mig i tummen medans en annan stack in sprutan. Jag överlevde iaf. =)

Ja vad har jag mer att förtälja då?? hmmm....

Jag mår som en prinsessa men det vet väl alla redan vid det här laget.. =)
Planerna inför framtiden är underbara!!! Det kommer att bli ett bra år 2007...
Det enda jag riktigt saknar är att kunna få ha min familj "hel" igen...... Det skulle betyda så mycket för mig och alla inblandade....

Näe nu ska jag inte sitta här och skriva hela kvällen....
Imorgon är en skön ledig dag... =)

So long!!!






Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt att få umgås med barn sådär - kan tro att lilltjejen gillade dig *ler*

Gött o ha resan betald, nu är det snart dags att börja packa den gigantiska resväskan ;)

2007-02-06 @ 22:15:50
Postat av: M

Jag kommer ha mardrömmar om Tinas resväska kan jag lova *pust* ;) För övrigt har små barn i tre års ålder väldigt bra smak har jag läst och just därför blev du hennes favorit ;) kram /M

Postat av: Tina

Linda// Ja snart så måste jag börja packa... Hihi!!

M// Tror du att det kommer va så illa??? hihi...
Oj vilken komplimang!! :-) Du kan du!!! Love U

2007-02-07 @ 15:17:09
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback