Endast tomten är vaken...

Ja och så jag då förstårs. :-)
Vakna vid 4:30 och har inte kunnat somnat om sen dess, så vid en halv sex klev jag upp och har hunnit med att druckit 2 koppar varm choklad!!!
Ute är det riktigt bäcksvart, man saknar snön lite faktiskt. Det blir så mkt ljusare då och mysigare.

Idag är det 6 dagar kvar och ett besök hos barnmorskan strax före lunch är inplanerat.
Igår kväll kände jag mig som ett slakt och hade huvudvärk och ont i höger sida. Bebben ligger förmodligen och trycker en hel del mot mina revben och igår kväll hade jag en önskan om att den lill* kunde titta ut till oss.
Men nu får den gärna stanna lite till.... hihi!!!

Näe undrar om man ska göra sig ett nytt försök och se om John Blund vill komma och söva mig.
På återseende!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men så drygt o inte kunna somna om, hoppas du fick dig lite sömn sen iallafall. Jag var också uppe i ottan, men det var för andra ärenden *s*

2007-12-07 @ 10:26:55
Postat av: Nathers

Åh varm choklad var inte igår :o Jag var liksom mina systrar också uppe tidigt, var ute och sprang en runda med en klasskamrats systers hund. Stor och livligt lekfull :)

2007-12-07 @ 15:07:03
Postat av: Tina

Systrarna// Ja vi var visst morgonpigga alla 3 idag... Otroligt att du Natha var uppe så tidigt för en gångs skull... ;-)

Postat av: Amundfredrikke

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2008-08-25 @ 11:43:40
URL: http://amundfredrikke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback