Äntligen är han här!!!

Skriver ett jättekort inlägg här för att berätta att vi nu har fått våran efterlängtade Bebis som alla kanske redan förstått.
Det vart en liten Max på hela 3922 g och 54 cm lång. Och så är han världens sötaste!!! Hihi!!
Idag har vi så fått kommit hem efter 3 dygn på BB. Känns jätteskönt att äntligen få vara hemma men samtidigt lite skrämmande också.
I kväll har han sovit så snällt härhemma i soffan med oss. Så natten blir nog lite mer aktiv kan jag tänka mig.
Återkommer med mer info om förlossning och allt sedan. Men kan ju nämna iaf att förlossningen gick väldigt fort och var intensiv. Är skönt att ha den gjord och äntligen kunna få njuta av sin älskade lilla krabat som man kan snusa sönder sig på.

Fick lite extra energi här på kvällen efter att tagit en tupplur på hela 30 minuter utan att bli störd en enda gång.
Sömn har man ju inte fått mkt av dessa sista 5 dygnen.
Så nu ska jag ta och göra mina älskade grabbar sällskap uppe i sängen och hoppas på en inte alltför livlig natt.

Tack för alla kommentarer och sms som vi fått under tiden på BB. :-)





Kommentarer
Postat av: heidi

åh, vad skönt att ni komit hem då.
Vilken gogroda hehe...
kram H

2007-12-18 @ 08:38:15
Postat av: Katarina

Välkommen Hem! gud vilken gobit! Förstår att ni är världens lyckligaste nu!!!! verkligen en perfekt Julklapp till er!
Stor kram till er alla tre!

2007-12-18 @ 08:59:58
Postat av: Jenny

Vilken sötis ni fått!!! =D
Hoppas att allt gick bra...Vilken härlig julklapp med ett nytt litet liv...

Kraam

2007-12-18 @ 09:43:48
Postat av: Emma

Vilken sötis han är!
=)

2007-12-18 @ 13:39:57
Postat av: Malin & hugo

Välkommen hem,,, vilken go´bit nu är ni äntligen en mysfamilj :) jag blir såååå snuss sugen hör av mig när det lugnat ner sig så kommer jag och snussar :D kraaam

2007-12-18 @ 14:03:13
Postat av: Michan

Åh, gud vad söt han är :D Grattis igen!!

2007-12-18 @ 20:58:18
Postat av: Anna

Åh han är ju världens sötaste lilla Max!!! Längtar efter att få komma å se han på riktigt =). Gosa på!

Postat av: M

Grattis till killen! :)

2007-12-21 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback