Veckan som gått

I tisdags så kom ju Pelle o Anna-Linda till oss och vi åt gott och spelade sen lite Buzz och jag vann båda gångerna. Hihi!!!

Sen på onsdagen så var det ju ganska fint väder så vi passade på att åka och sola o bada då. Vi åkte till Högbo alla 4 och dit kom även Nisse och Susanne sen och även Perra och Karin med barnen Stina o Joel. Sola gjorde jag men bada det provade jag inte ens då alla sa att det var så kallt. *ler*
Pelle o Anna-Linda åkte hem till Stockholm på eftermiddagen.
Vid 18-tiden var vi hembjudna till Perra o Karin på grillning. Nisse o Susanne var också där. Var väldigt trevligt och vi åt gott och dem drack alkoholhaltiga drycker ochjag festa på Trocadero. :-)
Vid midnatt vart det dax för lite Buzz. Tävlade både enskilt och i lag.
Det var en lyckad dag i sin helhet. Kul att få umgås med lite barn också. Och roligt på det viset att Joel är i den ålder som vårat barn kommer att vara nästa sommar så man fick en liten inblick i hur det kan komma att vara för oss då.

torsdagen var vi ju på radhusvisning med svärmor så får se nudå hur det blir med allt det.
Var väldigt trött hela torsdagen och orkade inte göra så mycket.

I går så var jag in till jobbet så min chef fick havandeskapspappret som hon ska fylla i innan jag kan skicka in allt.
Hämtade upp Anna i Valbo först så passade vi på att gå på stan en sväng också och var även upp till Barnens Hus och kikade på vagnen live som vi är sugen på. Vi stannade även till på Köpis en snabbis o där köpte jag en tunika/klänning på rea.
Hittade även en del till bebben såklart igår. :-)



Långärmad body strl 56
Strumpbyxor strl 50/56 båda från Barnens Hus
Giraffskallra från Exit



Badhanduk med luva från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback