Lite shoppingdagar

I tisdags följde jag med Mattias o hans mamma till Uppsala. Medans dem uträttade det dem var där för att göra så tog jag bilen och åkte ut till "Carlssons" i Morgongåva.
Man har ju hört att det kallats Ullared2 men att det mer kan jämföras med ÖB och ett stort Owe Janssons.
Så jag visste ju att det var inte alltför mkt att förvänta där. Men när jag väl var där så vart jag faktiskt riktigt besviken. Och sådär vidare billigt var det absolut inte.
Bebiskläder hade dem inte mkt av, då har ju tom Owe Janssons mer nästan. Så av det vart det inget handlat.
Det jag hitta var en bitring, nagelsax och servetter. Hela 61 kr handlade jag för... Haha!!!
Men nu har jag sett Morgongåva också och rekommenderar ingen att åka enbart dit, men har man vägarna förbi Uppsala ändå kan man ju alltid kika dit....

Igår cyklade jag upp på stan och mötte upp Therese där. Vi kikade i affärer och så shoppade jag en hel del barnkläder på rean på Lindex. Tror jag köpt de mesta bebiskläderna på rea faktiskt. Man får ju så mkt mer för pengarna så Why Not?? Hihi!!
Än har vi inte nog med kläder om nu nån trodde det... Är en hel del kvar att handla. Men för nån dag klarar vi oss iaf.. *ler*
Sandra o Fronda kom också upp på stan en sväng. Vi käkade lite glass. Mums!!
Gick sen in till svärmors väskbutik och fick där välja ut en väska. Så jag hittade vit faktiskt.  Så fin så.. :-)



Tog cykeln hemåt och sen var det dax att åka till jobbet.
Jobbade med en vikarie, men en som känner till pensionärerna iaf så det var skönt. :-)

Fick ganska ont på jobbet och var tvungen att sätta mig flera ggr. Inga maratonsteg kunde jag ta direkt så när det ringde på telefonen på jobbet så hann jag aldrig fram innan dem la på fast jag var i rummet breve. Då är man inte snabb... *ler
Och nu på förnatten har värken varit hemsk. Så jobbigt att vakna och ha ont då man ska vända på sig i sängen eller kliva upp och kissa. Ja då känner man sig som en krympling verkligen.
Jaja nog klagat från min sida för idag.
Jag är superlycklig ändå trots min värk...
Vi väntar ju en bebis jag och min älskade sambo... *love*

lördag så går ju min lillesyster och gifter sig också. Shit alltså.. Hihi!!
Hon kommer att vara så fin så i sin utstyrsel. Inte varje dag man får se henne i klänning inte... *ler*




Kommentarer
Postat av: Taraldalise

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback