3-rättersmiddag

Gårdagen bestod av målande av skohyllan så nu är den klar äntligen iaf. Sen myste vi mest härhemma på dagen och på kvällen var vi bjuden till Anders och Elisabeth på mat tillsammans med Perra o Karin
A o E förlorade ju en tävling vi hade när det var melodifestivalen så då var det nu dax för dem att  bjuda på middag.
Vi vart bjudna på en 3-rätters middag med välkomstdrink och allt. Min var alkoholfri såklart. :-)
Efter maten var det dax för bad i den lilla poolen som dem byggt in i sin nya altan. Dessutom värmdes vattnet upp med hjälp av ved. 41 grader var det när dem hoppa i. Hot!!!
Jag satt på sidan av den här gången då jag hört att man ska passa sig för bubbellbad och sånt när man är gravid. Men tydligen var inte detta nå farligt, men jag avstod ändå för säkerhets skull. *ler*
Senare på kvällen spelade vi lite spel. "Pratmakarna" heter spelet. Var skoj!! Sen vart det två Buzz-omgångar också. Vid en 2-tiden åkte vi hemåt trötta och mkt nöjda.

Det har blivit en hel del sena kvällar för min del nu på sistonde men det har faktiskt gått väldigt bra. Är inte lika trött nu som jag var förr. Tack o lov!!

Idag åkte vi ut till "Hålldammen" som är en badplats i Järbo. Storsjöns vatten och Högbos vatten är det ju bakterier i säger dem så bäst att inte bada där då.
De blåste som bara den vid Hålldammen så det var inte direkt njutbart där i solen. Men vi stannade kvar ett tag iaf innan vi styrde vår kosa hemåt och till våran trädgård. Där vi tog ut dubbelluftmadrsasen och solade på.
Och nu har vi nyss grillat och ätit fläskfilé.
Ska åka in till N.Åbyggeby om ett tag och köpa en vagga till bebben. Har kollat på den förut på Blocket men tyckt att den varit för dyr men nu var den nedsänkt så då slår vi till.. *ler*

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! Vet ni om det blir en pojke eller flicka? =)

Postat av: Michaela

Okej =) När är det "beräknat" att bebisen ska komma?

2007-08-06 @ 09:10:59
URL: http://mickhaela.tjejsajten.se
Postat av: Michaela

Okej, det låter bra :)

2007-08-06 @ 18:37:47
URL: http://mickhaela.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Ja det var för härligt att åka båt! Kostar inte mer än 200:- att hyra en båt en hel dag.

2007-08-07 @ 09:10:36
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback