Uppe före tuppen

Så har man vart vaken sen kl 5 då.. Grrrr!!
Igår var kl 6 när jag vakna och iförrgår var kl 7. Typiskt när man får sova ut....

Igår gjorde vi våran balkong fin och åkte och tvätta bilen. Sen var vi till Hästbo och lämna av däcken och vidare till Årsunda och först till Mattias bror och hämta Playstation2. Där var det barnkalas då F fyller 5 år idag. Ska dit idag och gratta henne.
Sen åkte vi till Nisse o Susanne där vi skulle bli bjudna på årets första grillade mat. Mums!!!
Var jättegott och jättetrevligt.
Åkte sen hemåt då Syrran o Jerker kom och hälsa på. Trevligt!!!
Vi kika på hockey och spelade en omgång Buzz och mumsade på chips och dip och ostkrokar. =)

Idag ska vi fortsätta våran städning vi påbörja igår och så ska vi ut till Årsunda igen.
Idag ska jag även förbi Annikas grav också har jag tänkt och prata lite med henne och berätta lite hur livet här nere är just nu. Fast det vet hon ju säkert redan ändå. Hon hade ju stenkoll på allt och har nog även nu kan jag tänka mig. :-)




Jag är världens lyckligaste tjej!!!
Älskar dig M


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är ju skönt att vakna tidigt. Speciellt när det är så fint väder. tänk så mycket man hinner göra innan andra ens har ätit frukost :-)

Postat av: Linda

Anar att Annika sitter där uppe och bara LER just nu... Hoppas dagen varit fin för er. Kramis! Love you och tack för igår!!

2007-04-15 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback