Värme o sol -Ja tack!!

Ska erkänna att jag längtar en hel del utomlands just nu..
Satt o kolla på mina o Heidis kort från Turkiet  idag och kände riktigt hur skönt o underbart det var då.
Nästa gång så ska jag allt åka med min älskling hela resan. Få njuta tillsammans med varandra i ett härligt paradis... Kan det bli bättre? *lovely*
Gå hand i hand på stranden och sitta o titta på solnedgången tillsammans. Mysa med god mat o dryck på en fin restaurang. Älska med natten som åskådare. Ja bara få rå om varandra och mysa dagarna lång..
en dag så.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det där lät inte helt fel! Det är mysigt att åka med sin älskling och bara njuta av ett spännande äventyr med mycket mys och kärlek *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback