svärmor o bullbak

Gårdagen avslutades med ett avsnitt av serien "Tusenbröder". Den är faktiskt riktigt bra.
Den rekommenderas att se för dem som inte gjort det redan.

Men jag somna ju såklart ifrån ett avsnitt igår kväll,
så det såg jag klart på imorse innan vi stack iväg till IKEA o inhandla en till byrå till sovrummet.
Åkte dit till öppningsdax och det var lite folk. Thanks!!
Nu återstår det bara att sätta ihop den, men det väntar vi med tills senare i veckan.

M kollar på fotboll hela eftermiddagen/kvällen idag så jag tänkte roa mig med att baka lite bullar medans. Efter IKEA idag så åkte vi till Storvik och jag träffa svärmor för första gången. Det gick bra. Hon åt inte upp mig.. *ler*  Dessvärre råkade jag sätta mig på hennes linnedukar hon hängt ut på vädring på stolarna. Pinsamt!! Trodde det var fina överdrag jag.. Haha!!
Fick äppelpaj o vaniljsås där och en påse äpplen med hem som jag ska göra lite äppelpaj på tänkte jag. Mums!!!

Nu ska jag återgå till mitt bullbak här.
Man lär ju fylla upp frysen så man har när man får besök. =)

So long!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott me bullar hörrö! Va skönt att ha fått träffa svärmor, nu har du klivit över den tröskeln, kul att det gick så bra *ler*

Du får som sagt hojta till när ni känner er redo för besök, man vill ju inte bara stampa in såhär mitt i allt pyssel *ler*. Men nyfiken det är jag ju och bulla...Ja tack..hihi!

Postat av: Linda

Gött att svärmor inte knaprade på dig *ler* Du som varit så orolig!!

Så pysslig du blivit då som sambo, Jerpa pikar dig lite han med för han följer bloggen tillsammans med mig då och då *s*

2006-09-18 @ 13:03:49
Postat av: Tina

Anna:
Du är välkommen precis när du vill. O i ordning kommer vi nog inte komma riktigt iaf så förrens jag tömt min lägenhet på allt o flyttat dit. Men du får komma flera ggr ju.. =))
Och bullar ska du givetvis få smaka då.. ;-)

Linda:
Hehe.. japp nu har jag ju nån som uppskattar det man gör så nu är det ju riktigt roligt att få pyssla o dona en massa.. Men det vet ju du hur det är så...
Svärmorbesöket avklarat(pust!) och nu har han sagt att han ska träffa dig härnäst... :)

2006-09-18 @ 15:33:35
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: M

Anna//Du får nog skynda dig hem till oss eller så får Tina baka fler goda bullar för känner jag mig själv rätt så ryker de redan ikväll till hockeyn ;)

Tina//Du har nog sett för många "monster till svärmor-filmer" du :) Morsan tyckte du verkar vara en väldigt fin o trevlig tjej och det har hon ju helt rätt i ;) puss på dig!

Tinas syster// tänkte bara säga hej och hoppas att jag klarar den framtida granskningen av dig och lill-syrran då :)

2006-09-18 @ 16:29:43
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

M // Pust!! Vad skönt att hon tyckte så då trots att jag satt mig på dukarna.. ;-)

2006-09-19 @ 19:36:55
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Anna

Hallåjs Tina och Mattias!! Jasså bullarna kan ha rykt allaredan? Det var värst =). Jamen jag ska ta mig hem till er nån dag, är ju väldigt nyfiken på hur ni har det!! Unddra hur det ser ut på lördag då?? Kramkram vänner!!!

2006-09-19 @ 21:36:11
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Tina

Anna// På lördag så jobbar jag tyvärr hela dagen.. :(
Men på söndag så är jag iaf ledig vad jag vet.. =)

2006-09-19 @ 22:09:39
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Anna

Jamen då kanske jag kan titta förbi en sväng på söndagen då =)

2006-09-21 @ 18:52:01
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback