Projekt byrån

Igår var en riktig slappardag!! Gick omkring i myskläder hela dagen.
Ingen träning vart det heller. Fast det var lite synd för nu vart det ingenting den här veckan. :-(
Så har man en pojkvän som redan nu hunnit med 3 träningar den här veckan. Då känner man sig lite lat.

Å andra sidan så har jag inte ens varit sugen på godis den här veckan. Otroligt nog!!!
Men idag så är det fritt fram iaf om jag känner för det.

Igår bakade jag förresten tre äppelpajer så har vi i frysen o ta fram bara. Perfekt!!

Vi var även duktiga och satte ihop byrån igår kväll.


Det tog ju sin lilla tid. och vi skruva o skruva. *ler*
Men nuså är det finfint inne i sovrummet och den smala andra står så fint så ute i badrumshallen.
Så nu är det bara å fylla dem. =)

Skulle dessutom sätta upp nya gardiner i vardagsrummet men gardinerna var på tok för korta. Måste lätt vara 240 härhemma. Hmm....
Fast å andra sidan så får jag ju ut o leta helt nya gardiner. Det som jag gillar.. =)))
Gardiner kom det upp i köksdelen igår iaf. Så nu ser det lite mer hemtrevligt ut.

Men oreda har vi härhemma just nu. kartonger o grejjer överallt typ. Puh!!!
Och mer lär det ju bli.

Näe nu ska jag ta o hoppa in i duschen här. Ska åka o jobba kväll o sova kvar i Gävle inatt då jag börjar kl 7 imgbitti och inte får köra bil än.
Men på måndag då tänker jag banne mig köra bil iaf.

Ha en skön fredagskväll!!!






Kommentarer
Postat av: Linda/adnillen

ååh... skulle också behöva sån där byrå, dock med bara 4 lådor då. Så himla trist o skruva ihop dom!! Det är säkert jättefint hos er :)

2006-09-22 @ 12:00:47
Postat av: Adrianasklenarikova

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback