Hugo på besök

Oj vad jag sovit dåligt i natt på madrassen. Har vaknat varje gång jag vänt på mig, för då har jag vart nära att trilla av varje gång. Och har det inte vart det så har det vart kudden som rymt.
Ja en 80 säng är nog inte att rekommendera till en Tina. *ler*
Men nu ikväll så är jag hemma i Sandviken och ska sova. Skönt!! Som jag har längtat dem här dagarna.
Mattias kom o hämta mig efter jobbet ikväll så fick jag med mig lite grejjer hit på samma gång. :-)

Malin o Hugo och Katarina kom o hälsa på hos mig idag på lunchen. Så stor han blivit då Hugo. Han växer så det knakar han.. *ler*
Gosa lite grann med han innan han tyckte det var dax för lite tuttmat och var trött på att bli lurad av nappen. Sötis!

Imorgon är jag ledig igen en dag. Så då ska jag nog sätta upp gardiner i köket här. Och luncha med min blivande sambo. *mys*
Sen på kvällen hoppas jag på att det kan bli lite träning. Få röra på sig litegranna.

Nu ska jag ta o lägga mig o  kramas med M.
Natti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback