En riktig fixardag

Hemma från jobbet blir jag hela helgen. Men ska försöka att jobba på måndag igen tänkte jag.
Känner redan att jag blivit lite bättre i ögat på dem här dagarna. Skönt!!
I fredags var jag upp till Synsam o köpte ett presentkort på 500 kr som from måndag till början på Dec dubbleras och är värt 1000 kr. Perfekt nu när jag ska inhandla ett par glasögon som jag kan trivas i.

Idag har jag o Mattias rensat ur massa kläder i hans garderob och så har vi vart iväg till återvinningen med en del prylar. Och så har vi gjort så fint så i badrummet. Satte upp två hyllor o en handdukshängare. Vart ett helt annat badrum nästan. Snyggt!!
Skulle ju köpa en lite smalare hög byrå på IKEA att ha i sovrummet, men då har den utgått!!! Typiskt!! Så nu har vi fått tänka om lite och ska köpa en till stor hög och sen ställa den smala i hallen vid badrummet. Så får det bli.. =)

Mattias skulle in på fotbollsmatch i Gävle idag vid 16 så då passa jag på att åka med hem och har rensat ut lite kläder jag också och sorterat ut en del sommarkläder.
För även om det är superskönt väder ute så är det ju faktiskt höst ute och vi går mot vintern. Brrr!!

Så om en liten stund kommer han o hämtar mig så ska vi hem o laga fläskfilé. Mums!!



<3 Dem finaste orden har smekt mitt hjärta  <3






Kommentarer
Postat av: Linda

finaste orden? *ler* LOVELY!

2006-09-17 @ 12:54:04
Postat av: Dominichedda

Excellent site. It was pleasant to me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback